کامیون کشنده ماک گرانیت

فهرست مطالب

ماک گرانیت (Mack Granite) یک سری کامیون های سنگین (کلاس 8) و سرویس های شدید است که توسط Mack Trucks ساخته شده است. دارای یک کاپوت بلند و کم نمای و یک کابین با دید بالا. به عنوان کامیون های مستقیم برای ساخت و سازهای محلی ، دفع زباله و سایر مشاغل حرفه ای طراحی شده و به صورت نیمه تراکتور نیز در دسترس است. در سال 2001 معرفی شد و در سال 2020 نیز تولید می شود.

گرانیت , یک کشنده سرکش . یکی از محبوب‌ترین ها در جاده , گرانیت بهترین مورد برای به حداکثر رساندن کیفیت کار است.

دریابید که چگونه آخرین موفقیت ما در فناوری کمکی فرمان ، فشار کمتری به راننده و بهره وری بیشتر برای تجارت شما وارد می کند.

کامیون ماک

اگر بخواهیم از طراحی این کامیون صحبت کنیم باید خاطرنشان شیم که ماک گرانیت نمایش دهنده یک روحیه زمخت و خشن است که این موضوع کاملا با طراحی خارجی آن هماهنگ می باشد. جلوپنجره چهارگوش کرومی بهمراه پنج خط افقی و نوشته ی MACK  بر روی آن، ارزش خاصی را هدیه کرده است. طراحی سپر این کامیون به صورت سه تیکه می باشد و باعث شده تعویض و عملیات بر روی آن آسان باشد. چراغ های این مدل کامیون در انتهای گلگیرهای بزرگ قرار دارند و از ساختار مستحکمی برخوردار هستند و همچنین یک محافظ از جنس لگزان  دارد که ایمنی آن را بالاتر برده است.

شلگیرهایی که در انتهای گلگیرها تعبیه شده اند از پاشیده شدن گل و شل بر روی بدنه این کامیون جلوگیری می کنند. اگزوز نیز از پشت کابین به سمت بالا کشیده شده و با انتقال جعبه باطری و کمپرسور باد به عقب کابین باعث شده تا از کم ترین فضا هم در طراحی آن به نحو احسن استفاده شود.  پله ها و دستگیره ها در یک فضای مناسب قرار گرفته شده و این موضوع رفت و آمد به کابین را برای همه افراد راحت کرده است.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 
یونیماگ

یونیماگ

یونیماگ ؛ آفرود و فراتر از آن  چه بخواهید ردپای کاوشگران بزرگ را دنبال کنید یا مکانهای جدیدی را کشف کنید که قبلاً کسی در

کشنده دیما

کشنده دیما

کامیون کشنده دیما کامیون کشنده دیما ، نمونه ایرانی و تک محور کشنده جک است ،  ظرفیت کلی ماشین 44 تن میباشد . دیما به

کامیون کشنده ماک گرانیت

کامیون کشنده ماک گرانیت

ماک گرانیت (Mack Granite) یک سری کامیون های سنگین (کلاس 8) و سرویس های شدید است که توسط Mack Trucks ساخته شده است. دارای یک کاپوت

1 2 3 6
تماس سریع