کامیون کشنده ماک Anthem

کامیون ماک

فهرست مطالب

کامیون Anthem شبیه یک هتل لوکس متحرک می باشد  که به هیچ وجه به کشنده های  شرکت ها و برندهای  دیگر شباهت ندارد . بدنه خارجی آنتم گونه ای طراحی شده تا مصرف سوخت را کاهش دهد و در مقایسه با دیگر محصولات پیشرفت خوبی در زمینه آیرودینامیک دارد. در ایالات متحده آمریکا صرفه جویی در مصرف سوخت بسیار اهمیت دارد طوری که به اندازه یک قطره صرفه جویی در سوخت آن را شمارش می کنند بنابراین ماک این خواسته را برآورده کرده است .

همانگونه که ذکر شد طراحی ماک منحصر به فرد بوده از کاپوت جدید ش گرفته  تا   آینه های مدرن وازسپر جلوی متفاوتی برخوردار است . جلو پنجره ای برجسته آن نام ماک نوشته شده که زیبایی خاصی به آن داده است . ماک برای این کشنده جدید ، از شاسی مقاوم تر با پوشش جدید نیز استفاده کرده است . بعصی از امکانات مانند سیستم ضامن جدید به کاپوت اضافه شده تا فرایند باز شدن  کاپوت ساده تر و سریع تر در هنگام بازرسی در زمان هستند که کم مصرف در مقایسه با گذشته صرفه جویی کند . تمام چراغ های بیرونی این کشنده از LED هستند.


کامیون ماک

برای سهولت در استفاده از سیستم پخش بلوتوث و پخش موسیقی کنترل این بخش ها روی فرمان طراحی شده همچنین امکان پاسخ به تماس های تلفنی ساده تر شده است . نمایشگر 7 اینچی مجهز به اپل کارپلی و سیستم ناوبری تام تام است که این نمایشگر به دوربین های اضافه خارجی نیز متصل می شود . تخت خواب کشنده کاملا جدید است 35  درصد بزرگتر از قبل است  و فضای بزرگ آن گونه ای طراحی شده که راننده وقتی از روی صندلی بلند می شود مجبور نیست قوز کند و سرش به سقف نمی خورد . در این قسمت یک تلویزیون 24 اینچی قرار گرفته است . کنترل تهویه هوا و یک پریز 120 ولتی به همراه درگاه USB از جدیدترین نو آوری سال 2017 در زمینه طراحی موتور بهره برده که شامل Anthem کشنده ماک  موارد زیر است :

پیستون ویو و توربوشارژ که فقط بر روی چند تیپ از این کشنده نصب شده و سیستم تزریق سوخت Common-rail که از مهم ترین ابزارهای این کشنده فوق العاده است.








5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 
یونیماگ

یونیماگ

یونیماگ ؛ آفرود و فراتر از آن  چه بخواهید ردپای کاوشگران بزرگ را دنبال کنید یا مکانهای جدیدی را کشف کنید که قبلاً کسی در

کشنده دیما

کشنده دیما

کامیون کشنده دیما کامیون کشنده دیما ، نمونه ایرانی و تک محور کشنده جک است ،  ظرفیت کلی ماشین 44 تن میباشد . دیما به

کامیون کشنده ماک گرانیت

کامیون کشنده ماک گرانیت

ماک گرانیت (Mack Granite) یک سری کامیون های سنگین (کلاس 8) و سرویس های شدید است که توسط Mack Trucks ساخته شده است. دارای یک کاپوت

1 2 3 6
تماس سریع